تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل رنسانس پوکت

هتل رنسانس پوکت
این هتل زیبا و مجلل، تنها یک دقیقه تا ساحل فاصله دارد. امکانات ویژه و خدمات شگفت انگیز هتل رنسانس پوکت، این مجموعه را به یکی از محبوب ترین هتل های این شهر تبدیل کرده.
یک استخر روباز بزرگ، فضای اسکیت و دوچرحه سواری به علاوه پنج رستوران اختصاصی از ویژه ترین امکانات این هتل است.
پنجره های بزرگ و بالکن های تعبیه شده در هر اتاق هتل رنسانس، نور و هوای خنک را به داخل اتاق ها میاورد و بسیار دلنشین است.
پرداختن به فغالیت های ورزشی روزانه با وجود باشگاه فیتنس،زمین تنیس و اسکواش بسیار دلچسب خواهد بود. انواع ورزش های آبی نیز در هتل پنج هتل رنسانس پوکت انجام میشوند. اتاق مخصوص کودکان نیز  برای نگهداری از کودک دلبندتان درهتل پنج ستاره هتل رنسانس پوکت وجود دارد.
گزینه های زیادی برای سرو غذا در اختیار شماست. از جمله،سرو غذا در باربیکوی ساحلی که غذاهای دریایی تهیه میکند، پیتزای مخصوص ایتالیایی "لا فیاما" و رستوران ژاپنی.
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت تنها 16 کیلومتر است. سرویس حمل و نقل ویژه هتل هم به راحتی در اختیار شماست تا به راحتی به ساحل پاتونگ و مرکز شهر بروید.
اتاق های هتل رنسانس پوکت به بهترین و زیباترین شکل تزیین شده اند و همگی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی بار، چایساز، قهوه جوش، تلویزیون ال سی دی، پلی استیشن، بالکن های اختصاصی بزرگ و زییا و حمام داخل اتاق هستند.
اگر به آرامش جسم و خیال، لذت بردن از سفر و خاطرات خوش اهمیت ویژه ای میدهید هتل رنسانس پوکت از ویژه ترین پیشنهاد های ما به شماست.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

  • ۹۶/۰۳/۰۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی