تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

جاینت سوینگ بانکوک
این تاب بزرگ نردیک به 27 متر ارتفاع دارد. در نزدیکی وات سوتات بنا شده و نقاط دیدنی زیادی در اطراف خود میبیند. این تاب بزرگ که به جاینت سوینگ معروف استدر اصل در سال 1784 ساخته شده و از قدیمی ترین بناهای تایلند است. پادشاه رامای اول دستور ساخت این تاب بزرگ را داد. طی سال های گذشته به دفعات بازسازی شده و در سال 2007 به طور کلی نوسازی شد.
برای قرن ها جاینت سوینگ در یکی از میدان های شلوغ بانکوک ، جلوی بنای وات سوتات یکی از چشم نواز ترین آثار تاریخی بانکوک خودنمایی می کند.یک چارچوب از درخت ساج با ارتفاع 27 متر و به همین دلیل به این نام شناخته می شود.این اثر کانون توجه یک مراسم مذهبی بوده که هر ساله در ماه دسامبر بعد از برداشت برنج برگزار می شده است.تیم های سه نفره به نوبت سوار بر این تاب بزرگ و در عین حال خطرناک شده و تاب داده می شدند و تا حدود 25 متر ارتفاع می گرفتند و در نقطه ای تلاش می کردند تا یک کیسه پر از سکه های نقره را زیر دندان های خود بگیرند. از ان جایی که این امر منجر به مرگ تعدادی شد انجام این مراسم در سال 1932 توسط شاه رامای هفتم ممنوع اعلام شد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید

 

 


 

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی