تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

معبد وات ساکت بانکوک
این معبد استثنایی بر روی تپه ای زیبا در شهر بانکوک بنا شده است.برای رسیدن به وات ساکت  300 پله پیش روی شماست ، یک بت در مبعد وات ساکت از بودا وجود دارد که از هند آورده شده است.  پله ها و مسیر هموار است و بالا رفتن از آن، اگر در فصل تابستان نباشید و گرما اذیتتان نکند، کار سختی نیست.
ساکت معبدی است که شما بی تردید می توانید از آن کوه طلایی را به طور کامل مشاهده کنید. تاریخ این معبد زیبا، فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده. این معبد توسط پادشاه راما سوم ساخته شد ولی زمانی که برای اولین بار اقدام به ساخت این سازه کرد شکست خورد و به دلیل نرم بودن زمین معبد به طور کامل فرو ریخت. مبعد وات ساکت که امروزه قابل دیدن است ، در زمان پادشاه راما چهارم و راما پنچم ساخته شد.
مراسم پرستش بودا در ماه نوامبر هر سال در این مکان برگزار می شود و از مهم ترین دلایل اهمیت این معبد همین مسئله است. در این روز  پارچه قرمز رنگ بر روی گنبد طلایی معبد می اندازند و شمع های زیادی را نیز در این معبد روشن می کنند.
همه ساله جمعیت بسیار زیادی در این روز خاص به معبد وات ساکت بانکوک میایند تا شکوه و عظمت این معبد زیبا و پرستش بودا را بار دیگر ببینند.
در کشور تایلند و به خصوص بانکوک تمامی معابد به دلایل خاص و گاهی عجیب برای بومی ها حائز اهمیت هستند.
یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در شهر بانکوک همین معبد بسیا جذاب و شگفت انگیز است که بازدید از آن جزو باید های شما در پایتخت سرزمین لبخند هاست.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید

 

 


 

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی