تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

ویکند مارکت پوکت

ویکند مارکت پوکت
محلی ها به این بازار،بازار ناکا هم میگویند، ویکند مارکت پوکت در خیابان چائو فا وست قرار دارد
چیز هایی که در این بازار پیدا میشوند بسیار جذاب هستند. اجناس دست دوم، عتیقه جات و اجناس دزدان دریایی هستند. حتی اگر قصد خرید کردن نداشته باشید، این بازار واقعا ارزش دیدن را دارد،. در این بازار تا دلتان بخواهد اجناس مختلف برای خرید هست! هرچقدر وقت بگذارید دیدنی هایش تمتم نمیشود .
این بازار به ۲ قسمت سرپوشیده و سر باز تقسیم میشود.
در قسمت سرپوشیده اجناس دست دوم، تعداد بسیار زیادی شلوار جین، تیشرت، عتیقه‌جات، اجناسی که به نظر می‌آیند هیچ کاربردی ندارند اما ظاهر زیبایی دارند، و سوغات‌هایی برای گردشگران مانند حکاکی‌ها و تصاویر مذهبی پیدا می‌شوند.
بیرون از این قسمت که بخش جدید است، غرفه‌هایی از اسباب‌بازی‌های نرم، تلفن همراه، وسایل الکترونیکی، دی‌وی‌دی و سی‌دی، کفش، کیف، جواهرات، ساعت و هزازان چیز دیگر وجود دارد.
در سمت راست ورودی اصلی، قسمت غذا را می‌بینید. در این قسمت ذرت‌های سرخ شده در کره، سوسیس‌های معطر، مرغ سوخاری، ماهی، میوه‌های عجیب، و حتی حشرات سرخ‌شده بخورید.با این‌که این بازار به عظمت بازارهای بانکوک نیست، اما همچنان بزرگ است. به طور کلی، کف این بازار، برخلاف بازارهای دیگر سیمان شده و شما دیگر در گل فرو نمی‌روید. بازار ویکند در روزهای شنبه و یکشنبه باز است و ساعت ۴ بعد از ظهر که خورشید ملایم‌تر می‌تابد رفت و آمدها شروع شده و ساعت ۹ شب مغازه‌ها بسته می‌شوند. بهتر است برای برنخوردن به شلوغی و پیدا کردن جای پارک، زودتر در این محل حاضر شوید، زیرا بعد از ساعت ۴:۳۰ به سختی جایی برای پارک ماشین پیدا می‌کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید

 

 


 

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی