تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

جشنواره لوی کراتونگ تایلند
تایلند دارای جشنواره های بسیار زیاد و متنوعی است و یکی از معروف ترین و زیباترین جشن های سرزمین لبخندها، جشنواره ای بسیار جالب به اسم لوی کراتونگ نام دارد.
در این مراسم زیبا، تعداد زیادی قایق روی آب های زلال شناور میشوند. داخل این قایق های زیبا، مردم داخل این فایق ها شمع و عود روشن میکنند.
شهر سوخوتای پایتخت سابق سرزمین لبخندها، تایلند، میزبان برگزاری این مراسم بزرگ است. هر ساله همزمان با کامل شدن ماه در دوازدهمین ماه تقویم قمری تایلند برگزار می‌ شود. این روز در تقویم میلادی معمولا مصادف با یکی از روزهای ماه نوامبر است.
لوی به معنای شناور کردن و کراتونگ به معنای قایقی به شکل نیلوفر آبی است.
در ساعات آغازین جشن، مردم به رودخانه های نزدیک محل سکونت خود رفته تا قایق‌ های خود را در آب بیاندازند. هدف از اجرای این مراسم رد کردن تمام کینه‌ ها، خشم و پلیدی‌ ها از خود است مردم هم چنین ناخن و موی خود را کوتاه کرده و آن را همراه با قایق خود رها می‌ کنند تا ناپاکی‌ ها را از وجود خود پاک کنند.
آنها بر این باورند که این کار برای آنها خوش شانسی می‌ آورد و گناه و بدی را دور می کند. تایلندی‌ ها معمولا هنگام رها کردن قایق خود در آب آرزویی می کنند و بسیاری باور دارند که اگر شمع آنها تا زمانی که از نظر پنهان نشده است، روشن بماند، آرزوی آنها برآورده خواهد شد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید


 

  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی