تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

معبد وات سوتات بانکوک
این معبد بی نظیر  یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مقبره‌های بودایی بانکوک است که همه ساله مردمان بسیار زیبادی را جذب خود میکند. در طذاحی این معبد خاص ظرافتی بی همتا به کار رفته است.
سه پادشاه در ساخت معبد وات سوتات  نقش داشته‌اند= در سال 1789 بعد از تاج‌گذاری پادشاه رامای اول ساخت آن شروع شد، به دست رامای دوم ادامه پیدا کرد و بعد به دست رامای سوم به پایان رسید. این معبد به غیر از معماری منحصر به فرد، دارای نقاشی‌های دیواری جذابی است .
معبد وات سوتات مغروفیت کمتری نسبت به معبدهای دیگر دارد؛ بنابراین شما از یک فضایی آرامش‌بخش و با جمعت کمتر لذت خواهید برد.
معبد وات سوتات برای مجسمه های طلایی و برنزی بودا در داخل و بیرون آن، طراحی جالب سقف، سبک معماری، نقاشی های دیواری بسیار عظیم و مجسمه های برنزی سربازان چینی که در حیاط است، مشهورمیباشد.همچنین یکی از مجسمه های غول پیکر بودا که از جنس طلاست و حدود ۲۱ متر طول دارد نیز در این معبد نگهداری میشود. معبد سادات در نزدیکی منطقه شهرک چینی ها در بانکوک قدیم و چهارراهی که تاب غول آسا در آن قرار دارد، واقع شده است.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

 

 

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید


 

  • ۹۶/۰۳/۳۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی