تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل پاتونگ مرلین پوکت
 یکی ازبهترین و زیباترین هتل های چهارستاره و بین المللی در قلب ساحل پتونگ است ک با اقامت در آن میتوانید از زیبایی های منحصر به فرد پتونگ، ساحل درخشنده دریا و همچنین مغازه های عجیب و جالب کنار خیابان دسترسی داشت.
هتل پاتونگ مرلین پوکت داری 6 نوع اتاق و سوئیت با ابعاد است. ابن اتاق ها دارای  امکانات مختلف از جمله بالکن خصوصی مینی بار، چای سازو قهوه جوش و سشوار می باشند. کافی شاپ ، تراس رو به دریا، لانژ لابی و بار اختصاصی هتل مکان هایی هستند که بعد از گردش و تفریح روزانه میتوان با نوشیدن یک نوشیدنی یا صرف غذای دریایی  تازه ضمن تماشای چشم اندازی زیبا، خستگی را از تن شما بدر کنند.
هتل چهار ستاره پاتونگ مرلین چهار استخر شنای روباز، دو استخر کودکان، یک کلوپ کودکان، یک باشگاه ورزشی، یک سالن اسپا دارد که بدون شک آرامش را برای شما به ارمغان میاورند.
کلاس آشپزی تایلندی هم برای میهمانان عزیز در نظ گرفته شده است.
هتل مرلین یک کیلومتر با بانگلارود و مرکز خرید جانگ سیلون فاصله دارد.
هنوز برای اقامت در این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل پاتونگ مرلین پوکت هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به تایلند سفر کنید!
برای رزرو هتل پاتونگ مرلین پوکت با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن در هتل پاتونگ مرلین پوکت / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای
تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی