تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

هتل مرکور سامویی

 

هتل مرکور سامویی
یکی از هتل های 4 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل مرکور به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و گردشگران تور تایلند تا ساحل فقط 9 دقیقه پیاده روی در پیش دارند. برای رسیدن به هتل مرکور از فرودگاه سامویی باید 3.5 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل مرکور سامویی میتوانند از بین 80 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
در هر یک از اتاق های هتل مرکور سامویی یک تلویزیون ، چای ساز ، قهوه ساز ، حمام ، سشوار و لوازم بهداشتی موجود بوده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز و حیاط بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. هتل مرکور سامویی دارای 2 رستوران لوکس و مجهز است و از ظروف زیبای تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاها برای مهمانان تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر و اتاق را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل مرکور سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است و همچنین ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل و اتاق ها در دسترس میباشد.
هتل مرکور سامویی دارای یک باغ کوچک بوده که در میان روز میتوانید همراه با خانواده به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080

 

 


  • ۹۶/۰۶/۲۴
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی