تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

 

سواحل تفریحی پاتایا
ساحل چوم تیان پاتایا (Chom Thian beach pattaya)
زمینه های سرسبز سابق به یک ساحل پر رونق تبدیل شده است. کسانی که به دنبال ساحل آرام و بی سروصدا هستند انتخاب مناسبی برای استراحت در تور تایلند خواهد بود ساحل چوم تیان با مساحت 6 کیلومتر یکی از سواحل طولانی پاتایا محسوب میشود و عمدتا برای شنا و ورزش های آبی مورد استفاده قرار میگیرد. هتل ها و امکانات اقامتی و تفریحی زیادی در مسیر ساحل چوم تیان ساخته شده است.
ساحل ونگ فراچان پاتایا (wong prachan beach pattaya)
این ساحل به وسعت یک کیلومتر بوده و در ناحیه ی شمالی پاتایا قرار گرفته است. در این ساحل تمام امکانات تفریحی موجود بوده و به راحتی میتوانید با اعضای خانواده خوش بگذرانید.
ساحل دونگ تان پاتایا (Dongtan beach pattaya)
یک منطقه زیبایی با مساحت 1.5 کیلومتر بوده و با ماسه های طلایی پوشیده شده است، در این ساحل درختان نخل و نارگیل زیادی وجود دارد که سایه های بزرگ و خنکی را برای استراحت گردشگران فراهم کرده است. یکی از دلایلی که این ساحل بسیار پرطرفدار شده است وجود قایق های تفریحی و منطقه ی بزرگی برای شنا میباشد. در ساحل دونگ تان در مرکز ماساژ بانوان متخصص ماساژ با پوشش سنتی تایلندی حضور ندارد بلکه مردان متخصص تایلندی خدمات ماساژ را ارائه میدهند. در اطراف این ساحل تعدادی از کافی شاپ ها و رستوران های ساحلی وجود دارد که انواع غذاهای اصلی تایلندی و غذاهای دریایی سرو میشود.
ساحل سای کائو پاتایا (Sai Kaew beach pattaya)
این ساحل جزء سواحل نیروی دریایی میباشد. ساحل سای کائو سواحلی زیبا و محبوب در پاتایا بوده و تعداد زیادی از مردم از این ساحل دیدن می کنند، این محبوبیت به این دلیل است که از شهر پاتایا فاصله ی چندانی ندارد و از نزدیکترین سواحل دریایی پاتایا میباشد. این منطقه از سواحل به منظور گردشگری ساخته شده است  و در حال حاضر، هر دو بازدید کننده تایلندی یا خارجی در تور تایلند می توانند از ساحل سای کائو هر روز لذت ببرند.  ساحل سای کائو حدود یک کیلومتر طول دارد و  صخره های مرجانی زیبا و درختان فراوان در اطراف آن وجود دارد .  گردشگرانی که مایل به اقامت در این ساحل به مدت یک شب یا بیشتر می توانند یک اتاق نیز رزرو کنند.و از زیبایی شبانه لذت ببرند. البته  توجه داشته باشید که قیمت غذا، نوشیدنی ها و تنقلات کمی گرانتر از استاندارد معمول است.
ساحل نانگ رانگ پاتایا (Nang Rong beach pattaya)
45  دقیقه با جنوب پاتایا فاصله دارد ، ساحل نانگ رانگ در نزدیکی بزرگترین پایگاه نیروی دریایی تایلند قرار گرفته است. برای ورود به ناحیه نیروی دریایی، باید مقدار کمی هزینه پرداخت کنید، اما نیازی نیست که گذرنامه خود را نشان دهید. ساحل نانگ رانگ انتخاب خوبی برای تعطیلات آخر هفته خواهد بود و هیچ گونه مشکلی از قبیل جای پارک وجود نخواهد داشت.
ساحل تیان تل پاتایا (Thian Thale beach pattaya)
یک ساحل توریستی جدید و تمیزی است که ساختار ماسه ای و سنگ ریزه های کوچکی دارد و تقریبا به وسعت یک کیلومتر میباشد. این ساحل و صخره ها در اشکال مختلف آن منظره فوق العاده باشکوهی را به وجود آورده است و بهترین ساحل برای تماشای طلوع و غروب های زیبای خورشید میباشد. در این ساحل هم مانند دیگر سواحل پاتایا امکانات تفریحی و استراحت گاهی زیادی وجود دارد که یک روز با نشاطی را برای شما رقم بزنند.

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.           02188851080

 

 

  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی