تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

جایگاه مقدس حقیقت در پاتایا
جایگاه مقدس حقیقت یک ساختمان چوبی شگفت انگیزی است که واقع در ساحل شمال پاتایا میباشد. این ساختمان در 120،000 متر مربع در یک زمین بزرگ قرار گرفته است، جالب است بدانید که ساخت این معبد در سال 1981  شروع شد و هم اکنون بیش از 20 سال در دست ساخت است و ممکن است تا 15 سال دیگر هم طول بکشد. جایگاه مقدس حقیقت در 105  متر ارتفاع و 100 متر طول، این بنا بزرگترین خانه عبادت در آسیا میباشد که به سبک یک معبد ساخته شده است و همچنین در این شکل و ظاهر از منحصر به فرد ترین سازه های مقدس آسیایی است.
شما گردشگران تور تایلند در کنار و مجاورت پارک بزرگ گرمسیری با یک بنایی با ساختار عجیب و غریب ساجی رو به رو خواهید شد، در آنجا برخی از چهره های ماندگار عرصه ی عرفان حک شده است که ادای احترام به بزرگان گذشته، حال و آینده باشد. هوای دریایی و شرجی باعث آسیب رسیدن سازه های چوبی میشود اما با توجه به اینکه چوب ساج به عنوان مصالح انتخاب شده است، این نوع چوب بسیار سخت و قوی بوده و هیچگونه آسیبی به خود نمیگیرد  بنابراین، معبد حقیقت نیز به عنوان ساخت و به عنوان یک بنای چوبی ابدی در شهر پاتایا نامیده می شود.
اهداف دکوراسیون در هر بخش از این ساختمان بلند با مجسمه های حکاکی چوبی، استفاده از هنر و فرهنگ به عنوان بازتاب دیدگاه باستان از خدایان و الهه های هندو و بودایی و فلسفه شرقی است و هر یک از چهار گوشه ی این برج با اقلامی از باورها و افسانه های تایلندی، کامبوجی، هند و چینی مزین گردیده است. یکی از مفاهیم پشت سرگذشت این برج بود که تمدن بشری از حقایق مذهبی و فلسفی و هنر گرفته شد. هنر چوبی برای بیان عقاید فلسفه شرقی و اعتقادات بودایی و هندو استفاده شده است . تعدادی حکاکی صحنه هایی از حماسه های باستانی هند مهابخاتا و رامایانا را نشان می دهند.
بازدید از جایگاه مقدس حقیقت باعث می شود که شما یک سفر به یاد ماندنی با خاطرات و عکس های زیاد در یکی از دیدنی های پربازدید پاتایا خواهید داشت. این مکان مقدس در نزدیکی شهر پاتایا نیست و با پیاده نمیتوانید به آنجا برسید بلکه برای رسیدن به آنجا، باید یک تاکسی بگیرید. شما می توانید از راننده بخواهید که برای شما صبر کند و شما را مجدد به هتل تان بازگرداند.  ساعت کاری در این مجموعه روزانه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر میباشد البته ناگفته نماند که زمان های اجرای نمایش ساعت 11.30 و در زمان بعد از ظهر رقص های سنتی تایلندی و نمایش های هنرهای رزمی اجرا میشود، ما پیشنهاد میکنیم که این برنامه ها را از دست ندهید.
جهت اطلاه از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080

 


 

  • ۹۶/۰۷/۲۸
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی