تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل تویین تاور بانکوک
این هتل 4 ستاره ی زیبا در شهر بانکوک واقع شده است. هتل تویین تاور هتلی لوکس و مجلل است که در دل بانکوک همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل تویین تاور بانکوک ، تنها  20 دقیقه از مراکز خرید پلاتینیوم و 10 دقیقه تا مرکز خرید سیام پاراگون فاصله خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به مراکز خرید است پیشنهاد میشود که هتل سوکوسل بانکوک و هتل برکلی بانکوک ، را هم در نظر بگیرید. در واقع هتل تویین تاور بانکوک از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی سوارنابومی ، 40 دقیقه مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر بانکوک را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر بزرگ، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و اتاق های بخار از امکانات بارز هتل تویین تاور بانکوک میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل تویین تاور دارای 660 اتاق کاملا مجهز بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل تویین تاور بانکوک را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.    02188851080

 


  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی