تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل نووتل پلوئنچیت بانکوک
این هتل زیبا در مرکز شهر بانکوک بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و توریست ها می باشد زیرا دسترسی آسانی به مناطق تجاری کسب و کار، مراکز خرید و جاذبه های توریستی دارد. شما با اقامت در این هتل در چند قدمی پاساژ چیدلوم خواهید بود و تا مراکز خرید بزرگ و معروف مانند ام بی کی (MBK)  و سیام پاراگون حدودا 2 کیلومتر فاصله دارید.
معماری هتل نووتل پلوئنچیت بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 370 اتاق میباشد که دکوراسیون همه ی آنها به زیباترین شکل طراحی شده اند. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران هایی با سقف های بلند و شیشه ای و کافه های این هتل نووتل پلوئنچیت بانکوک بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند و مهمانان تور تایلند می توانند در هر شبانه روز به هنگام صرف غذا در روزهای دوشنبه تا شنبه در رستوران از اجرای موسیقی زنده لذت ببرند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل نووتل به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل نووتل پلوئنچیت تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 33 کیلومتر فاصله دارد. یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره شهر بانکوک، هتل نووتل پلوئنچیت بانکوک است.
برای رزرو هتل نووتل پلوئنچیت بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.       02188851080

 


  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی