تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت بانکوک
این هتل 4 ستاره ی زیبا در شهر بانکوک واقع شده است. هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت هتلی لوکس و مجلل است که در دل سوخومویت همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت ، فاصله ی 5 دقیقه ای از مرکز خرید چیدلوم فاصله خواهید داشت، اما برای رسیدن به مراکز خرید سیام پاراگون و ام بی کی (MBK) شما یک مسیر کوتاه 15 دقیقه ای را پیش رو دارید. اگر هدف شما نزدیک بودن به مراکز خرید است پیشنهاد میشود که هتل امنی تاور بانکوک و هتل هریتیج سیلوم بانکوک را هم در نظر بگیرید. در واقع هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است زیرا در ابتدای خیابان سوخومویت قرار دارد و در نزدیکی بیمارستان بین المللی مشهور Bumrungrad واقع شده است. مهمانان عزیز با شرکت در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی سوارنابومی ، 22 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر بانکوک را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر در فضای باز، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و استخر کودکان از امکانات بارز هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت بانکوک میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت دارای اتاق های کاملا مجهز و لوکس بوده که همه ی آنها دارای بالکن هایی با منظره ای از شهر هستند و همچنین اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل گرند سنتر پوینت بانکوک را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
برای رزرو هتل گرند سنتر پوینت پلوئنچیت بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.             02188851080

 

 


  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی