تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
بازار پرتونم بانکوک
پرتونم یک بازار عمده فروشی پوشاک، کفش و لوازم جانبی با قیمت عمده است . در این کوچه های باریک و خیابان های کوچک کالاهای بسته بندی شده پخش شده و یک  شخص خود را در وسط لباس ها انداخته و تبلیغات محصولاتش را با صدای بلند انجام میدهد.  قیمت ها در این بازار بسیار ارزان هستند و اکثر مغازه ها قیمت خرده فروشی را برای قطعات واحد عرضه می کنند. فروشگاه ها و فروشندگان بازار پرتونم نمایشگاهی انواع لباس ها، از شلوارک، تی شرت، لباس راحتی، کت زمستانی میباشد.
بازار پرتونم یکی از مراکز خرید قدیمی بانکوک است و مردم محلی آن را به شدت دوست دارند، در اصل مثل بازار بزرگ خودمان است هر چیزی که فکر کنید در این بازار برای خرید است. در بازار پرتونم خریداران پایین تر از هزینه ای که در نظر گرفته اند اجناس زیادی را خریداری میکنند و قیمت این بازار از نظر بازارهای دیگر در شهر بانکوک نیز بسیار پایین تر است. اگر شما اجناس بزرگ و سنگینی از این بازار خریداری کرده اید اصلا نگران حمل و سنگینی آن نباشید زیرا اکثر فروشندگان بسته و محصول شما را به طور رایگان به هتل شما ارسال می کنند. فروشندگان بازار پرتونم با گردشگران از سراسر جهان و به خصوص از سنگاپور، مالزی و هنگ کنگ بسیار خوش برخورد هستند. شما در خیابان های این بازار بهترین غذای خیابانی را در این منطقه می توانید پیدا کنید، غذاهای خوشمزه ای مانند ماهی کبابی، لوبیای قرمز و سوپ تام یام را تجربه کنید.
اگر به بازار پرتونم علاقه مند شده اید و تمایل دارید در نزدیکی این بازار اقامت داشته باشید ما به شما هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک و هتل 4 ستاره نووتل پلاتینیوم بانکوک را معرفی میکنیم. بازار پرتونم که در بین برج بایوک و خیابان پتچابوری واقع شده است به خودی خود 24 ساعته باز است، اما پویایی و جنب و جوش بازار در طول روز چیز دیگری است.  مغازه های خرده فروشی در طول روز از ساعت 10:00 تا 21:00 باز می شوند اما این ساعت ممکن است تغییر کند بنابراین بهترین زمان برای رفتن بازدید کنندگان و خریداران به بازار بین ساعت 11:00 تا 20:00 است.
آدرس: Intersection of Ratchaprop and Petchburi roads to Ratchaprarop Soi 3
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                        02188851080
  • ۹۶/۰۹/۲۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی