تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک
یک مرکز خرید هفت طبقه ای است که 3  طبقه آن به طور کامل به پوشاک و مد اختصاص یافته است. این مرکز در خیابان سوخومویت در قلب بانکوک واقع گردیده است . ایمپوریوم یک مرکز خرید عظیم است که تمام نیازهای خرید شما را برآورده می کند. مجتمع خرید ایمپوریوم در سال 1997 فعالیت خود را آغاز کرد اما در سال های 2014-2015 مورد تعمیر و بازسازی عمده قرار گرفت .این مرکز خرید دیوارهایی با نمای سفید و نوشته های طلایی و کفپوش سنگ مرمر براق، همه چیز را در مورد درجه یک و با کیفیت بودن مرکز خرید ایمپوریوم بیان میکند. مرکز خرید ایمپوریوم رقیب بزرگ مرکز خرید گیسورن بانکوک میباشد.
مارک های مشهور بین المللی در زمینه لباس های مد روز و لوازم جانبی مد را در مرکز خرید ایمپوریوم پیدا خواهید کرد.  طبقه ی دیگر برای اوقات فراغت و استراحت اختصاص داده شده است، شما با  یک قدم زدن در مرکز خرید به اندازه کافی شگفت زده خواهید شد و مقدار زیادی از محصولات تایلندی را در اینجا پیدا خواهید کرد، حتی محصولات و کالاهایی از چهار گوشه جهان را شما در اینجا یافت میکنید.
مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک روزانه پذیرای بیش از 100،000 نفر از بازدیدکنندگان میباشد که تقریبا نیمی از آنها مردم بومی تایلند و نیمی دیگر از آنها  بازدیدکنندگانی از دیگر کشورهای خارجی هستند. نقطه ضعف این مرکز این است که ظاهرا در کنار در ورودی هیچ میز و کانکس راهنما وجود ندارد.  هیچ نقشه کوچک وجود ندارد که خریداران بتوانند در محیط این مرکز خرید نسبتا بزرگ هدایت شوند.
طبقه های پایین مرکز خرید اختصاص داده شده به برندهایی مانند لوئیس ویتون و رولکس، اما بر خلاف گیسورن، با قیمت های مقرون به صرفه تری ارائه می شوند. این مرکز همچنین در طبقه پنجم دارای کافه ها و رستوران های محبوب و خوبی دارد، و به یک سینما در طبقه بالا و یک کتابخانه خصوصی شگفت انگیز در اطراف این طبقه طراحی شده است و می توانید در طول روز رایگان از امکانات آنجا استفاده داشته باشید و زمان خود را صرف خواندن کتاب های شگفت انگیز کنید. با توجه به این که این مرکز خرید بین میدان سیام و مرکز خرید سنترال چیدلوم واقع نشده است، جایی که اکثر مجتمع های خرید دیگر در آنجا هستند. اما از طریق مترو دسترسی بسیار راحتی دارد.
آدرس: Sukhumvit Soi 24/26
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                  02188851080
  • ۹۶/۰۹/۲۷
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی