تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
مرکز خرید رابینسون بانکوک
رابینسون یک مرکز خرید مدرن است که در منطقه ی ریورساید بانکوک و انتهای جنوبی خیابان سیلوم واقع شده است. این مرکز خرید بسیار کوچکتر از مجتمع بزرگ سیلوم است، اما تنها مرکز خرید در خیابان سیلوم نیست، با این حال مردم محلی تایلند آن را بسیار محبوب میدانند محبوبیت به این دلیل است که مارک های بین المللی و تایلندی را با قیمت های مناسب ارائه می دهد و یکی دیگر از جاذبه های رابینسون این است که در کنار رودخانه چائو فرایا قرار گرفته است. مرکز خرید رابینسون تنها دو دقیقه پیاده روی کوتاه تا ایستگاه مترو Saphan Taksin  فاصله دارد در واقع شما به راحتی در کمترین زمان میتوانید خود را به این مرکز خرید برسانید.
مرکز خرید رابینسون در یک ساختمان چهار طبقه ای قرار گرفته است که بسیار تمیز و زیبا میباشد. فروشگاه های رابینسون به بخش های مختلف تقسیم می شوند و بیشترین و مهمترین اقلام برای فروش در این مرکز عبارتند از جواهرات که البته به جرات میتوان گفت مهمترین محصول این مرکز خرید است زیرا کل طبقه ی اول گالری جواهرات هستند و در کنار آن لباس، لوازم آرایش و عطر لوازم خانگی و اسباب بازی ها . البته ناگفته نماند که طیف وسیعی از لباس ورزشی برای مردان و زنان با مارک هایی مانند آدیداس، نایک و... به فروش می رسد. اگر شما به دنبال لوازم الکترونیکی از جمله تلفن های همراه، لب تاپ و پاور بانک هستید، در بخش زیرزمین رابینسون مراجعه کنید.
رابینسون علاوه بر اینکه یک فروشگاه است، رستوران های زنجیره ای و فست فودهای زیادی را در خود جای داده است. یکی دیگر از نقاط مورد علاقه مردم تایلندی، بازار کوچکی است که در خارج از مرکز خرید قرار دارد، این بازار جایی است که می توانید میوه های تازه و غذاهای خیابانی خوشمزه و لذیذ پیدا کنید. مرکز خرید رابینسون هر روز، از ساعت 10:30 تا 22:00 در طول هفته باز است و در تعطیلات آخر هفته از ساعت 10:00 تا 22:00 باز میباشد.
آدرس: Corner of Silom and Rama IV Roads
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080

  • ۹۶/۱۰/۰۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی