تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰


مرکز خرید آمارین پلازا بانکوک
مرکز خریدی 5 طبقه که خود را با ظاهر زیبا و دلربا به گردشگران تور تایلند و مردم محلی در خیابان پلوئنچیت بانکوک معرفی می کند. مرکز خرید آمارین پلازا فروشگاه های مد، رستوران های شیک و یک مجتمع اداری را در خود جای داده است. این مرکز با دارا بودن بیش از 300 فروشگاه، محصولات را در سطح جهانی و بین المللی ارائه می دهد و همه ی نیازهای مختلف زندگی شهری را برآورده می کند. از آنجایی که مرکز خرید آمارین پلازا تازه در قلب بانکوک شروع به تپیدن کرده است، اما با توجه به طراحی معماری این مرکز باعث شده است که توجه همه افراد را به خود جلب کند.
تمام طبقات این مرکز خرید متعلق به محصولات خاصی هستند، در طبقه ی نخست شما با فروشگاه های برند های جهانی رو به رو خواهید شد که لوازمی نظیر پوشاک، کفش و دیگر محصولات اورجینال با بهترین کیفیت ها را ارائه می دهند. در طبقه دوم جواهرات لوکس و بی نظیر و سنگ های قیمتی عرضه می شود. کشف مجموعه آثار هنر و صنایع دستی تایلندی در مرکز خرید آمارین در طبقه سوم امکان پذیر است . فروشگاه های صنایع دستی صنایع دستی آمارین، محلی برای دوستداران هنر، صنایع دستی و وسایل تزئینی منزل است. در طبقه ی دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می رسد، شما در این طبقه هر نوع لوازم آرایش با هر نوع برندی که مورد نیازتان باشد پیدا می کنید، اما در طبقه ی پایانی رستوران ها و کافه های شیک و بین المللی موجود است که بعد از کلی گشت و گذار و خستگی، کارکنان آنجا از شما با انواع غذاهای لذیذ پذیرایی می کنند.
مرکز خرید آمارین پلازا بانکوک تا حدودی در نزدیکی مرکز خرید سیام پاراگون، سنترال ورلد بانکوک و بسیاری از مراکز خرید بانکوک در نزدیکی آن قرار دارد اما جالب است که بدانید این مرکز همیشه فروش خوبی داشته و طرفداران خاص خود را دارد.
اگر به عنوان گردشگر در تور تایلند شرکت کرده اید بنابراین رفتن به این مرکز خرید برای شما باید مهم باشد و راحت ترین مسیر را انتخاب کنید، سریع ترین و راحت ترین مسیر در شهر تجاری و شلوغ بانکوک استفاده از مترو هوایی میباشد، این مرکز خرید هم در نزدیکی ایستگاه مترو چیدلوم واقع شده است و شما به راحتی می توانید از این مسیر استفاده کنید. نکته ی دیگری که باید توجه داشته باشید این مرکز از ساعت 10 صبح الی 9 شب فعالیت دارد.
آدرس: 496-502 Ploenchit Road, Ratchaprasong Square
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                 02188851080

  • ۹۶/۱۰/۲۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی