تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

 

هتل ویندهام سی پرل پوکت
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است و از همانطور که از نامش پیداست همچون مرواریدی در سواحل پاتونگ پوکت می درخشد، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل ویندهام سی پرل پوکت دارای 188 اتاق بوده که همه ی آنها بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ و بالکن خصوصی که چشم انداز زیبایی از ساحل و دریا را به چشمان شما هدیه میدهند و مهمانان می توانند از هوای تازه نفس بکشند و لذت ببرند.
 امکانات مدرن از جمله مبلمان راحتی، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل ویندهام سی پرل پوکت می توانید از طریق دفاتر تور دیدنی های پوکت را برای تفریح و بازدید انتخاب کنید و همچنین سرویس شاتل رایگان، روزانه شما را به مرکز خرید جانگ سیلون می برد. این هتل در منطقه خوبی واقع شده است و تنها 22 کیلومتر از فرودگاه پوکت فاصله دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل ویندهام سی پرل پوکت با ما تماس بگیرید.         02188851080

  • ۹۶/۱۱/۱۱
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی