تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل تراول اوج پاتایا
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است در ناحیه ی جنوبی پاتایا واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل 3 ستاره یکی از محبوب ترین مکان های شهر است که از این جا مهمانان می توانند دسترسی آسانی به همه ی نواحی پر جنب و جوش شهر لذت ببرند. شما از هتل تراوی اوج با کمی پیاده روی به ساحل پاتایا می رسید. هتل تراول اوج پاتایا دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از سواحل پاتایا را به چشمان شما هدیه میدهند.
 امکانات مدرن از جمله صندلی های راحتی، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید و همچنین مهمانان هتل تراول اوج می توانند از غذاهای بین المللی رستوران های این اقامتگاه لذت ببرند. زمین تنیس این هتل یکی از امکانات مخصوص برای مسافرانش می باشد و همچنین شما شما می توانید بعد از یک روز پرمشغله درخواست یک ماساژ خاص را داشته باشید و کارکنان این هتل برای شما آن را فراهم کرده اند.
این هتل در منطقه جنوبی پاتایا واقع شده است و حدود 30 کیلومتر از فرودگاه شهر پاتایا فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل تراول اوج انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از 2.7 کیلومتر به بسیاری از مراکز خرید برتر شهر پاتایا مانند مرکز خرید اوت لت پاتایا دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل تراول اوج پاتایا با ما تماس بگیرید.         02188851080


  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی