تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل جی دبلیو ماریوت پوکت
این هتل زیبا در شره ساحلی و توریستی پوکت بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای گردشگران و توریست هایی می باشد که به دنبال یک هتل مجلل ولی طبیعی هستند، زیرا می توانند با اندکی قرم زدن خود را در دل سواحل بیابند از آنجایی که این هتل 5 ستاره دارای ساحل خصوصی است و همه نوع امکانات استراحتی، تفریحات آبی و دوچرخه در آنجا موجود دارد.
معماری هتل جی دبلیو ماریوت پوکت بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی از دل طبیعت در آن به کار رفته است. این هتل دارای ویلا و سوئیت های مختلفی است که به شرح زیر تفکیک شده اند: دیلاکس پارک، دیلاکس بسفروس، دیلاکس گاردن، سوپریر دیلاکس پارک، سوپریر دیلاکس بسفروس، گرند دیلاکس گاردن.
تمام ویلاها دارای بالکن و استخر خصوصی و اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات می باشند. صبحانه ی بوفه در کافه ماریوت ارائه می شود که منوهای بین المللی دارد. رستوران های دیگر این هتل 5 ستاره نیز شامل رستوران تایلندی، ژاپنی و ایتالیایی است که غذاهایی با کیفیت و منحصر به فرد ارائه می دهند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. مهمانان می توانند از طیف گسترده ای از فعالیت های تفریحی و ورزشی مانند کلاس های یوگا و آشپزی و موی تائی استفاده کنند. جالب است که ببدانید این هتل 5 ستاره لوکس دارای 3 استخر بزرگ در فضای باز و یک سالن بازی کاملا مهیج برای کودکان شما در نظر گرفته است.
سالن اجتماعات هتل جی دبلیو ماریوت پوکت به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد. هتل جی دبلیو ماریوت تا فرودگاه بین المللی پوکت حدود 17 کیلومتر فاصله دارد.
برای رزرو هتل هتل جی دبلیو ماریوت پوکت و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


  • ۹۶/۱۲/۰۲
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی