تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰
 

هتل ای ام سامویی
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، هتل ای ام در ساحل لامای احداث گردیده است و در چند قدمی دریا و در دل سواحل شنی شنی سفید قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره 20 کیلومتر از سطح شهر فاصله دارد و 12 کیلومتری ساحل چوانگ واقع شده است. شما با یک پیاده روی کوتاه و دلنشین به ده ها رستوران و کافه های ساحلی می رسید که در آنجا انواع دوچرخه و ماشین توسط هتل اجاره داده می شود و مهمانان می توانند سفرهای ساحلی داشته باشند.
هتل ای ام دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از ساحل و باغ را به چشمان شما هدیه میدهند و هر کدام دارای بالکن خصوصی هستند. امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل ای ام سامویی می توانید از طریق ترانسفر از فرودگاه به هتل عزیمت کنید، که البته در این سفر درون شهری باید حدود 40 دقیقه زمان سپری کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل ای ام سامویی با ما تماس بگیرید.         02188851080

 

 


  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی