تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

  • ۰
  • ۰

مرکز خرید اوت لت پاتایا
مرکز خرید اوت لت در پاتایا اولین فروشگاه در تایلند بود که تخفیف های بزرگی را برای برند های جهانی محبوب در میان مردم برای گردشگران و مردم محلی پاتایا به ارمغان آور و معمولا اقلام خاص تا 70٪ تخفیف قیمت اصلی خود را دارند و همچنین تخفیف های فراوانی در زمینه لباس ورزشی، تجهیزات گلف و پوشاک زنانه دارد. در این مرکز خرید مغازه های زیادی وجود دارد که نیاز های کل خانواده را به طور کلی رفع کند و با توجه به قوانین تصویب شده در مرکز خرید ، شما معامله و خرید سالمی خواهید داشت و هیچ نگران گران فروشی نباشید.  
مرکز خرید اوت لت یک قطعه بزرگ زمین به وسعت  12000 متر مربع را در خیابان سوخومویت در جنوب پاتایا قرار گرفته است و اطراف مرکز خرید با تعداد زیادی از درختان نخل تزیین شده است علاوه بر این احساس مدیترانه ای را با رنگ گرم نارنجی اش القا میکند. در واقع اوت لت یک مرکز خرید دو طبقه است که همه ی مارک های بین المللی در آنجا موجود میباشد، با ورود به این مرکز خرید شما فضاهای کوچکی برای خرده فروشی وجود دارد. همچنین بسیاری از مارک های خیابانی تایلندی و لباس های بدون مارک را هم ارائه می دهند. بخش از این پاساژ بهترین مکان برای خرید لباس شنا و ساحلی برای تمام اعضای خانواده و لباس های زنانه با کیفیت خوب و سطح متوسط میباشد. اگر در تور تایلند کرده اید و قصد بازدید از شهر پاتایا را دارید حتما به مرکز خرید اوت لت سر بزنید و یک خرید کامل با قیمت های مناسب را تجربه کنید.
حتما با کمی خرید و گشت و گذار در پاساژ اوت لت خسته می شوید و نیاز به تجدید قوا دارید، در این زمان در بخش پایینی مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ های شیک و زیبایی وجود دارد که آماده پذیرایی از شما خواهند بود شما با مراجعه به آنها میتوانید یک غذای لذیذ و خوشمزه ای را میل کنید و رفع خستگی فرمایید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.          02188851080
  • ۹۶/۰۸/۱۳
  • تور تایلند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی