تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

تور سامویی

راهنمای سفر به تور سامویی و تور تایلند

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گالری و پارک سنگی پاتایا (Gems Gallery)
کشور تایلند یکی از کشورهای ذخیره کننده منابع جواهری بوده و با توجه به مهارت هنرمندان تایلندی باعث شده است که بزرگترین مرکز تولید جواهرات در جهان شود. گالری سنگ و جواهر فروشی (Gems Gallery) یکی از بزرگترین و معروف ترین گالری های شنگ و جواهر در نیا است که در 4 شهر بزرگ تایلند شعبه دارد. این گالری در شهرهای بانکوک ، چیانگ مای ، پوکت و پاتایا فعال میباشد. هر 4 شعبه هر کدام برای خود یک مکان دیدنی هستند و تبدیل به یک مقصد گردشگری شده اند و بازدیدکننده ای میتواند هر یک از جواهرات زیبا و سنگ های قیمتی را از نزدیک ببیند و خرید کند و مطمئن باشد که بهترین جواهرات و خدمات را دریافت خواهد کرد. Gems Gallery بیش از دو دهه در ساخت جواهرات فعالیت دارد، در واقع این گالری دانش و تجربیات انباشته شده ی 4000 ساله ی انسان های قدیم در ساخت و تولید سنگ های قدیمی را در کار خود استفاده میکند.
شما می توانید مطمئن باشید که هر قطعه ای از محصول Gems Gallery خریداری میکنید، از بهترین سنگ های طبیعی ساخته شده است. جواهرات و سنگ های گالری جیمز واقعا منحصر به فرد است که بدون شک زیبایی و جذابیت خاصی را به شما هدیه میدهد. در این گالری برای اطمینان و رضایت بیشتر مشتری ، گواهی تضمین قیمت و کیفیت قطعه جواهر خریداری شده صادر میشود. این گالری بزرگ به دلیل مشتری مداری و کیفیت بالای جواهرات، گاهینامه بین المللی ISO 9001 و ISO 9002 و ISO 2008 را دریافت کرده است.
گالری جواهرات Gems به شما یک تجربه خرید به یاد ماندنی را ارائه می دهد که قطعا ارزش بازدید از آن را دارد.  اگر در تور تایلند شرکت میکنید حتما از این گالری بزرگ و لوکس دیدن کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی خرید یا سفارش محصولات جواهری از مشاوره ی کارشناسان گالری کمک بگیرید، زیرا در این گاری بیش از 2000 کارشناس در حال فعالیت هستند که به 17 زبان زنده ی دنیا مسلط میباشند

پارک سنگی با قدمت چند میلیون سال و محل پرورش تمساح در پاتایا (The Million — year Stone Park)
این پارک با مساحت 70 هکتاری در شهر پاتایا واقع شده است. این مزرعه یک جاذبه ی توریستی پر بازدید در این شهر میباشد که با تلاش های زیاد برای اولین بار در 1 فوریه 1992، برای گردشگران تور تایلند و عموم مردم باز شد.
 20 ساله ساخته شده است. این پارک توسط یک تاجر تایلندی با هدف حفظ طبیعت زیبا و فرهنگ خوب تایلند تاسیس شده است که به دو بخش تقسیم شده است، بخش اول پارک سنگی و بخش دوم مزرعه پرورش تمساح بوده که بهترین مکان توریستی برای همه ی دوست داران طبیعت میباشد.
روند ساخت این پارک بسیار طولانی بود و حدود 30 سال طول کشید تا این پارک فعلی بوجود بیاید. تلاش برای جمع آوری اشیا طبیعی که به دلیل نادر بودن و یا عجیب و غریب آنها کار ارزشمندی است که در روند ساخت این پارک انجام شده است. وقتی در این پارک قدم بزنید درخت های قدیمی و فسیلی که تنه های آنها میلیون ها سال قدمت دارند و مجسمه های سنگی و بزرگی با سن و سال زیادی که گرد هم آمده اند را خواهید دید.
علاوه بر تماشای طبیعت، در این پارک برنامه های سرگرم کننده و هیجان به طور مرتب برگزار می شود، از جمله نمایش های مردی که در حال مبارزه و پرورش تمساح های بزرگ است که روزانه اجرا میشود. این نمایش ها، روزانه هزاران بازدیدکننده از تایلند و دیگر نقاط جهان جذب میکند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.       02188851080

 


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

هتل بایوک اسکای بانکوک + عکس + فیلم

هتل بایوک اسکای بانکوک
یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل بایوک اسکای بانکوک به گونه ای است که در یک برج 88 طبقه ای بوده و دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر بانکوک دارد. گردشگران تور تایلند برای رسیدن به هتل بایوک اسکای از فرودگاه باید 25 کیلومتر مسیر را طی کرد.  این هتل برای همه ی مهمانان خود سرویس ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته است که بطور رایگان شما را به هتل می آورند.
مهمانان هتل بایوک اسکای بانکوک میتوانند از بین اتاق های ویو دار ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل بایوک اسکای بانکوک در دسترس میباشد.
این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز بوده در واقع استر لب دار گفته میشود و نمایی از بالای برج را خواهید دید که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید.
هتل بایوک اسکای دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا در ارتفاعات برج وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر ، اتاق ها و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل بایوک اسکای بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل بایوک اسکای بانکوک دارای یک زمین گلف کوچک و میز بیلیارد بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰
 

هتل شانگری لا بانکوک
یکی از هتل های 5 ستاره بانکوک می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل شانگری لا بانکوک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در کنار رودخانه ی چائو فرایا شهر واقع گردیده است و با مراکز خرید معروف بانکوک فاصله ی چندانی ندارد. مسافران تور تایلند برای رفتن و اقامت در هتل شانگری لا بانکوک میتوانند از سرویس رایگان ترانسفر استفاده کنند و از فرودگاه به هتل باید 40 دقیقه رانندگی کنند.
مهمانان هتل شانگری لا بانکوک میتوانند از بین 802 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای سرویس خواب و مبلمانی با بهترین کیفیت و از جنس ابریشم هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل شانگری لا تلویزیون ، یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز و لوازم بهداشتی جداگانه داشته که در طول اقامت میتوانید از آنها استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی بوده که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت آنها، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های هتل شانگری لا بانکوک بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام ، سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و پرستاران هتل کودکان شما را نگه داری میکنند و میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل شانگری لا بانکوک دارای 10 رستوران لوکس و مجلل میباشد و از ظروف شیک و به روز استفاده میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، عربی و به خصوص تایلندی تهیه و سرو میکنند و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار کنار استخر، لابی و اتاق ها و اطراف رستوران ها را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل شانگری لا بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل شانگری لا بانکوک دارای یک سالن کنفرانس بزرگ و مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در کل فضای هتل شانگری لا در دسترس میباشد.
باغ  هتل شانگری لا از فضاهای زیبا و آرام این هتل بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستان و خانواده به پیاده روی رفته  و یا به بازی و تفریح مشغول شوید و لحظات شادی را تجربه کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰
 

هتل موون پیک سوخومویت بانکوک
یکی از هتل های 5 ستاره بانکوک میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل موون پیک سوخومویت در پکیج های تور تایلند به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و مراکز خرید معروف بانکوک در نزدیک هتل میباشد. برای رسیدن به هتل موون پیک سوخومویت از فرودگاه بانکوک باید 35 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل موون پیک سوخومویت بانکوک میتوانند از بین اتاق های رو به باغ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. از دیگر امکانات قابل توجه در این هتل صندلی چرخدار برای مهمانام معلول و ناتوان میباشد تا یک سفر آرام و بدون دردسری را تجربه کنند.
در هر کدام از اتاق های هتل موون پیک سوخومویت یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز موجود میباشد و در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر روباز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ و سالن ورزشی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل موون پیک دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر ، اتاق ها و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل موون پیک سوخومویت بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل عبادتگاه و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل موون پیک سوخومویت مجهز به یک سالن کنفرانس بزرگ میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت رایگان در سراسر فضای هتل در دسترس میباشد.
هتل موون پیک بانکوک دارای یک کتابخانه کوچک و باغ زیبا و دنجی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

 


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

 

سواحل تفریحی پاتایا
ساحل چوم تیان پاتایا (Chom Thian beach pattaya)
زمینه های سرسبز سابق به یک ساحل پر رونق تبدیل شده است. کسانی که به دنبال ساحل آرام و بی سروصدا هستند انتخاب مناسبی برای استراحت در تور تایلند خواهد بود ساحل چوم تیان با مساحت 6 کیلومتر یکی از سواحل طولانی پاتایا محسوب میشود و عمدتا برای شنا و ورزش های آبی مورد استفاده قرار میگیرد. هتل ها و امکانات اقامتی و تفریحی زیادی در مسیر ساحل چوم تیان ساخته شده است.
ساحل ونگ فراچان پاتایا (wong prachan beach pattaya)
این ساحل به وسعت یک کیلومتر بوده و در ناحیه ی شمالی پاتایا قرار گرفته است. در این ساحل تمام امکانات تفریحی موجود بوده و به راحتی میتوانید با اعضای خانواده خوش بگذرانید.
ساحل دونگ تان پاتایا (Dongtan beach pattaya)
یک منطقه زیبایی با مساحت 1.5 کیلومتر بوده و با ماسه های طلایی پوشیده شده است، در این ساحل درختان نخل و نارگیل زیادی وجود دارد که سایه های بزرگ و خنکی را برای استراحت گردشگران فراهم کرده است. یکی از دلایلی که این ساحل بسیار پرطرفدار شده است وجود قایق های تفریحی و منطقه ی بزرگی برای شنا میباشد. در ساحل دونگ تان در مرکز ماساژ بانوان متخصص ماساژ با پوشش سنتی تایلندی حضور ندارد بلکه مردان متخصص تایلندی خدمات ماساژ را ارائه میدهند. در اطراف این ساحل تعدادی از کافی شاپ ها و رستوران های ساحلی وجود دارد که انواع غذاهای اصلی تایلندی و غذاهای دریایی سرو میشود.
ساحل سای کائو پاتایا (Sai Kaew beach pattaya)
این ساحل جزء سواحل نیروی دریایی میباشد. ساحل سای کائو سواحلی زیبا و محبوب در پاتایا بوده و تعداد زیادی از مردم از این ساحل دیدن می کنند، این محبوبیت به این دلیل است که از شهر پاتایا فاصله ی چندانی ندارد و از نزدیکترین سواحل دریایی پاتایا میباشد. این منطقه از سواحل به منظور گردشگری ساخته شده است  و در حال حاضر، هر دو بازدید کننده تایلندی یا خارجی در تور تایلند می توانند از ساحل سای کائو هر روز لذت ببرند.  ساحل سای کائو حدود یک کیلومتر طول دارد و  صخره های مرجانی زیبا و درختان فراوان در اطراف آن وجود دارد .  گردشگرانی که مایل به اقامت در این ساحل به مدت یک شب یا بیشتر می توانند یک اتاق نیز رزرو کنند.و از زیبایی شبانه لذت ببرند. البته  توجه داشته باشید که قیمت غذا، نوشیدنی ها و تنقلات کمی گرانتر از استاندارد معمول است.
ساحل نانگ رانگ پاتایا (Nang Rong beach pattaya)
45  دقیقه با جنوب پاتایا فاصله دارد ، ساحل نانگ رانگ در نزدیکی بزرگترین پایگاه نیروی دریایی تایلند قرار گرفته است. برای ورود به ناحیه نیروی دریایی، باید مقدار کمی هزینه پرداخت کنید، اما نیازی نیست که گذرنامه خود را نشان دهید. ساحل نانگ رانگ انتخاب خوبی برای تعطیلات آخر هفته خواهد بود و هیچ گونه مشکلی از قبیل جای پارک وجود نخواهد داشت.
ساحل تیان تل پاتایا (Thian Thale beach pattaya)
یک ساحل توریستی جدید و تمیزی است که ساختار ماسه ای و سنگ ریزه های کوچکی دارد و تقریبا به وسعت یک کیلومتر میباشد. این ساحل و صخره ها در اشکال مختلف آن منظره فوق العاده باشکوهی را به وجود آورده است و بهترین ساحل برای تماشای طلوع و غروب های زیبای خورشید میباشد. در این ساحل هم مانند دیگر سواحل پاتایا امکانات تفریحی و استراحت گاهی زیادی وجود دارد که یک روز با نشاطی را برای شما رقم بزنند.

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.           02188851080

 

 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

معبد پرا یا پاتایا


 

معبد پرا یا پاتایا
معبد بزرگ پرا یا (Phra Yai):در سال ۱۹۷۷ ساخته شده و مکان بزرگ ترین تصویر بودایی است.
مسجد دار العباده(Darul Ibadah):این مسجد در جادهای ساخـوم ویت (Sukhumvit) و در نزدیکی جاده ی اصلی پاتایا و کلیسا نیکلاس(Nikolaus) قرار دارد.
معبد پرا یا یکی از مکان های دیدنی شهر پاتایا میباشد، بزرگترین معبد پاتایا معبد وات پرا یا بوده که در جنوب شهر پاتایا قرار دارد و سالانه از میلیون ها گردشگر تور تایلند پذیرایی میکند، در این معبدگاه یک راهروی پله ای بزرگ و طولانی که توسط دو مار به رنگ های طلایی متصل شده است وجود دارد که با عبور از آن به یک مجسمه ی بودا می رسید، این مجسمه بزرگ طلایی بودا در سال 1977 ساخته شده است که در حدود 18 متر ارتفاع دارد. موقعیت این معبد یک فضای باز بوده و در کنار بودای بزرگ 7 بودای کوچک دیگر هم قرار گرفته است و مردم تایلند و بودایی به آنجا رفته و به دعا و نیایش میپردازند. این معبد سالانه گردشگران و توریست های زیادی از  سراسر دنیا جذب به بازدید از خود دعوت میکند.
گردشگران در میان پله ها در اواسط راه وقتی به بالا نگاه کنند تصویر بزرگی از یک مجسمه ی طلایی را مشاهده خواهند کرد که زیبایی دوچندانی را به لنز دوربین های شما هدیه میکند، اگر در این هنگام شما به پایین نگاه کنید میتوانید نظاره گر نمای زیبای شهر باشید.
در نزدیکی ورودی باغ معبدگاه، مجسمه ای سفید از الهه چینی رحمت قرار دارد، البته شما در این باغ و مجسمه های چهره های متعدد و افسانه های چینی وجود دارد. با کمی گشت و گذار در این معبدگاه مجسمه ای از فیلسوف بزرگ چینی کنفوسیوس را میبینید که حدود 2500 سال پیش زندگی می کرد و حال مجسمه ی یادبود او به نمایش گذاشته شده است. این باغ مکانی آرام و دنج برای استراحت و تفریح است، حتی شما در طول مدت زمان بازدید به رستوران های موجود در باغ مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه ی تایلندی لذت ببرید.
اگر در تور پاتایا شرکت کرده اید و قصد بازدید از معبد بزرگ بودا را دارید به هنگام صبح زود  یا غروب آفتاب مراجعه کنید زیرا در این ساعات از روز جمعیت کمتری مراجعه میکنند و خلوت تر میباشد و از همه مهمتر اینکه میتوانید عکس های زیباتری بگیرید .

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

 

هتل امپریال بوت سامویی
یکی از هتل های 4 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل امپریال بوت به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری هتل، مسافران تور تایلند را به طور رایگان جابجا می کنند، آنها برای رسیدن به هتل امپریال بوت از فرودگاه سامویی، 3.5 کیلومتر مسیر را طی خواهند کرد.  
مهمانان هتل امپریال بوت سامویی میتوانند اتاق خود را از بین اتاق های بزرگ و زیبا با چیدمانی به سبک تایلندی، انتخاب کنند و هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل امپریال بوت سامویی یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز و دیگر لوازم بهداشتی میباشد و در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
هتل امپریال بوت سامویی دارای اتاق هایی به شکل ویلایی بوده و هر کدام از آنها امکانات خاصی از قبیل سالن پذیرایی و وان بزرگ در اتاق خواب بهره مند است. شما میتوانید در این اتاق ها ساعت ها استراحت کنید و لذت ببرید.
این هتل دارای یک استخر روباز در حیاط هتل بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی ، سالن بدنسازی و استخر آبگرم بهره ببرید. این هتل 4 ستاره اتاق بازی مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل امپریال بوت سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از چینی ، ایتالیای شمالی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل امپریال بوت به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل در دسترس میباشد و همچنین در محوطه ی هتل فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی تعبیه شده است. هتل امپریال بوت دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود.
هتل امپریال بوت سامویی دارای باغ بزرگ و امکانات قایق سواری بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.            02188851080

 

 

  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

هتل مرکور سامویی

 

هتل مرکور سامویی
یکی از هتل های 4 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل مرکور به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و گردشگران تور تایلند تا ساحل فقط 9 دقیقه پیاده روی در پیش دارند. برای رسیدن به هتل مرکور از فرودگاه سامویی باید 3.5 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل مرکور سامویی میتوانند از بین 80 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
در هر یک از اتاق های هتل مرکور سامویی یک تلویزیون ، چای ساز ، قهوه ساز ، حمام ، سشوار و لوازم بهداشتی موجود بوده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز و حیاط بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. هتل مرکور سامویی دارای 2 رستوران لوکس و مجهز است و از ظروف زیبای تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاها برای مهمانان تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر و اتاق را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل مرکور سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است و همچنین ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل و اتاق ها در دسترس میباشد.
هتل مرکور سامویی دارای یک باغ کوچک بوده که در میان روز میتوانید همراه با خانواده به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080

 

 


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰

هتل کالیما پوکت

 

هتل کالیما پوکت
یکی از هتل های 5 ستاره پوکت می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل کالیما پوکت به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در فاصله ی 2 کیلومتری از شهر قرار گرفته است. مهمانان تور تایلند برای رسیدن به هتل کالیما از فرودگاه باید 25 کیلومتر مسیر را طی کنند.  
مهمانان هتل کالیما پوکت میتوانند از بین 190 اتاق که تعدادی از آنها اتاق های ویلایی و رو به دریا هستند، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل کالیما پوکت یک مینی یخچال ، تلویزیون ، چای ساز و دستگاه قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق کوچک از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های ویلایی هتل کالیما بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل و دریا بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید و همچنین هر کدام از آنها یک استخر کوچک و خصوصی دارند و امکان استفاده از آن در هر ساعتی از شبانه روز ممکن میباشد.
این هتل دارای استخری بزرگ در فضای باز و رو به دریا بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل کلیما دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. البته جدایی از خدمات بار، هتل کالیما سرویس خدماتی و رفاهی 24 ساعته را برای مهمانان عرضه میکنند.
هتل 5 ستاره کالیما به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل کالیما پوکت دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد.
هتل کالیما دارای باغ و ساحل اختصاصی بوده و امکانات تفریحی و آفتاب گیری در ساحل فراهم شده است ، شما در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.              02188851080


  • تور تایلند
  • ۰
  • ۰
 

هتل کاندا رزیدنس سامویی
یکی از هتل های 5 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل کاندا رزیدنس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. گردشگران تور تایلند برای رسیدن به هتل کاندا رزیدنس از فرودگاه سامویی فقط 1.5 کیلومتر مسیر را طی میکنند.  البته این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را هم برای همه ی مهمانانش در نظر گرفته است.
مهمانان هتل کاندا رزیدنس سامویی میتوانند از بین اتاق های رو به دره ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.هتل کاندا رزیدنس مانند هتل پاویلیون سامویی، اتاق های ویلایی دارد که این ویلاهای کوچک دارای استخر خصوصی میباشد که بسیار تمیز بوده و رو به ساحل میباشد.
هر کدام از اتاق های هتل کاندا رزیدنس یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای استخر بزرگی در فضای باز و محوطه ی حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از باشگاه بدنسازی ، آبگرم بهره ببرید. و همچنین در طول روز بعد از تفریح و خرید از کارکنان بخش ماساژ، در یک مکان آرام درخواست ماساژ تایلندی دهید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل کاندا رزیدنس سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبای تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل کاندا رزیدنس به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل کاندا رزیدنس سامویی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل و اتاق ها در دسترس میباشد.
هتل کاندا رزیدنس دارای باغ بوده و همچنین امکانات قلیق سواری و ماهیگیری فراهم شده است که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                     02188851080


  • تور تایلند